Inovatīvs risinājums pacientu apkalpošanā – automatizēta zvanu sistēma

Mūsdienu medicīnā būtiska loma ir ne tikai augstas kvalitātes ārstniecībai, bet arī efektīvai pacientu apkalpošanai. Lai uzlabotu saziņu ar pacientiem un optimizētu medicīnas personāla darbu, Daugavpils reģionālā slimnīca ievieš modernus tehnoloģiskos risinājumus. Viens no tiem – robotzvans – automatizēta zvanu sistēma, kas atvieglo pacientu informēšanu un palīdz ārstniecības iestādei darboties efektīvāk.

Robotzvans ir mākslīgā intelekta vadīta balss tehnoloģija, kas spēj automātiski veikt ienākošos un izejošos zvanus, un nodrošināt, ka pacienti laikus saņem atgādinājumus par gaidāmajām ārsta vizītēm un diagnostiskajiem izmeklējumiem.

Robotzvans spēj vienlaikus veikt simtiem zvanu, ļaujot reģistratūras darbiniekiem koncentrēties uz svarīgākajiem uzdevumiem. Tā kā robotzvans darbojas bez pārtraukumiem 24/7, tad īpaši svarīgi iedzīvotājiem atsaukties uz zvaniem ar Nr. 65422419 arī ārpus darba laika. Saņemot atgādinājumu, aicinām nospiest taustiņu “1”- ja vizīte apstiprināta, vai nospiest taustiņu “2” – ja vizīte atcelta. Pēc vizītes apstiprinājuma iedzīvotāji saņems arī SMS atgādinājumu.

Robotzvana ieviešana ārstniecības iestādē nozīmē mūsdienīgu pieeju pacientu apkalpošanai. Tā ir investīcija, kas palīdz ietaupīt laiku, uzlabot pakalpojumu kvalitāti un padarīt medicīnas iestādi pieejamāku pacientiem.

Atgādinām, ka pacientu apkalpošanu un informēšanu Daugavpils reģionālās slimnīcas struktūrvienībās (poliklīnikā, slimnīcā) nodrošina zvanu centrs ar tādu pašu Nr. 65422419 (d./d. 7-19),  sniedzot informāciju par pieejamajiem pakalpojumiem, ārstiem, darba laikiem un procedūrām, par pierakstu un vizīšu organizēšanu.

Back to top